Beoordelingen van Long Sing Leeuwarden

Recente recensies

4.0
Jan Piet
gisteren
Sandy
gisteren

Super lekker die Spareribs😋

kelly arends
gisteren

Altijd wel fijn, en ze luisteren goed na je wensen. Als je via hun bestelt krijg je altijd gratis product. Gwn fijn en goeie service

A.J.T. Koopal
15 januari 2022

Heerlijke spareribs, wij hebben heerlijk gegeten ook van al het andere eten.

Elzinga
15 januari 2022
Bruinsma
14 januari 2022

Poke bowl bestelt. Kip en zalm. De service was erg snel en het eten was heerlijk. Vult ook goed. De stokjes en soya vergeten, maar gelukkig hadden we die nog thuis. Verder top!

Eric
14 januari 2022

De kwaliteit is acceptabel, ongeveer de standaard van Chinese restaurants in de afglopen 25 jaar (uitzondering voor de yakitori kipspiesjes, erg lekker). Echter, nu al voor de tweede keer achter een bestelling aan moeten bellen. 1 keer serieus vertraagd en 1x ontbrak er iets van de bestelling. Zal niet gauw weer bestellen.

Xx
13 januari 2022
Marion
12 januari 2022

Super heerlijk,vriendelijke bezorger.

Krikke
12 januari 2022
L
12 januari 2022

Sushi was erg matig deze keer, soep van het huis is geen aanrader.

Truus Spijkstra
12 januari 2022

Weer keurig op tijd!!

Andrea
10 januari 2022

Heel erg lekker en super dat jullie zelfs in Eastermar bezorgen!!

Herman
10 januari 2022

eten was goed warm smaak was zeer goed En genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rudsel Rack
10 januari 2022

Ook al bestel je meer dan€25 bezorgkosten blijft €3,00 heel erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ella
9 januari 2022

Wederom heerlijk en op tijd. Mijn complimenten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Vries
9 januari 2022

Bestelling werd op het juiste tijdstip bezorgd. De spareribs waren heerlijk! Patat helaas al flink afgekoeld maar we wonen ook niet in de buurt. Een tip wat betreft de spareribs: ze mogen een volgende keer wel verpakt worden in een wat stevigere verpakking want de onderkant van de verpakking werd slap en ging lekken.

J.v.d.Molen
9 januari 2022

Prima bezorging vriendelijk op tijd bezorgd het smaakte prima.

Rudsel Rack
8 januari 2022

Spare ribs was heerlijk Helaas zat de madam jeanette er niet bij

Rita
8 januari 2022
A.Reinhart
8 januari 2022

Spare ribs bijzonder lekker een echte aanrader. Er werd netjes gebeld dat ze 10 minuten later kwamen dan werd aangegeven dit klopte inderdaad dus keurig op tijd niets mis mee. Helemaal top. Wel als tip misschien andere bakjes te gaan gebruiken voor de spare ribs want deze worden door de marinade en vooral door de warmte erg week.

Danny
8 januari 2022
Bert
8 januari 2022

Was weer lekker

De Boer
8 januari 2022

Was weer heerlijk Ook de Spareribs waren top!

Priscilla
7 januari 2022

Was echt super lekker

Sybelle
6 januari 2022

Bestelling was maar iets later dan gepland. Van te voren telefoontje gehad dat het iets later zou worden. Hoeveelheid meer dan genoeg. Prima van smaak. Top.

Rudsel Rack
4 januari 2022

Super snel en heerlijk

Anne
4 januari 2022

Super lekker gegeten! Zoals altijd!!

Barbara
4 januari 2022

Sushi is niet vers gerold, de ebi rollen zijn koud en slof. De sashimi is veel te dik gesneden. Bezorgen op dinsdag avond duurde ander half uur, we wonen wat verder weg maar vonden we wel overdreven.

Anon
3 januari 2022
Maja cornelisse
3 januari 2022
Corrie
2 januari 2021

Perfect binnen de tijd en locatie gevonden Klasse

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Visser
2 januari 2021
Jan de Schiffart
2 januari 2021

Prima voor elkaar. Juiste hoeveelheid, prima van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suus
2 januari 2021

Om half 4 smiddags al besteld zodat we een tijd konden kiezen, we wonen op een half uur rijden van het restaurant. Om 18.45 zou het bezorgd worden. 19.10 gebeld en het zou er binnen een kwartier zijn. 19.30 nog niks, weer gebeld. Was al onderweg.. maar om 20.00 was het er pas…. Normaal gesproken niet erg maar met kinderen niet zo fijn. Kwaliteit was goed verder maar de bezorging niet zo.

Jelle Miedema
2 januari 2021

Bijna twee uur moeten wachten

Rolf
1 januari 2021

Was een nalevering omdat alle gerechten van een groot menu er niet bij waren van een bestelling van bijna 90 euro.., 2x over gebeld wat er niet ontvangen was.. uiteindelijk kwamen ze zojuist met halve nasi en een bami aan!!!!! Bezorgster vroeg toen 21 euro 😂😂😂 belde toen even met restaurant maar was ook weer en fout en zei toen sorry en gaf de hele tijd aan dat het zo’n chaos was zowel in keuken als met personeel !! Was ongeveer derde keer van laatste 4 keren dat ik er bestelde voor best dik bedrag dat niet eens de helft aankomt !! Waarom dan steeds weer besteld ? Ja dom en gebeurd NOOIT meer !

TJALLING DIJK
1 januari 2021

Heerlijk gegeten!! Chinese bami is echt heerlijk

Marcel
1 januari 2021

We hebben weer heerlijk gegeten, zeker een aanrader!

Rudsel Rack
1 januari 2021

Heerlijk

Rick Elling
31 december 2021
Rudsel Rack
30 december 2021

Lekker en snel

Danny Ouwehand
30 december 2021

De sushi met dat groene omhulsel vonden we dit keer niet zo lekker. Ik had het idee dat het niet zo vers was. Deze hebben we niet opgegeten. De rest wel.

Jan Efde
30 december 2021

het was altijd een hele bete maar de kwaliteit gaat steeds verder achter uit maar de prijs blijft stijgen babi pangang zeer vet bami ramas normaal de lekkerste van leeuwarden zeer flauw geen aandacht aan besteed

.
30 december 2021

Eten kwam een uur en een kwartier te laat.

Rudsel Rack
29 december 2021

Heerlijk zoals altijd

Van der Velde
29 december 2021
Auke en Lidewij
29 december 2021

Ondanks dat we op een woonschip wonen, weet Long Sing ons altijd te vinden. Fijn dat er bezorgers zijn die wel goed op h7n papiertje kijken! Het eten is goed en warm aangekomen en heel lekker! Lidewij is vooral fan van de soepjes!

TMK
27 december 2021

17:34u besteld, verwachte bezorgtijd 19:05u, daadwerkelijke bezorging 19:30u. Spijtig genoeg lijkt het een gewoonte te worden lang(er) onderweg te zijn. 2 maanden geleden ook 20min later dan verwachte bezorgtijd - toen was de totale tijd tussen bestellen en bezorgen 1u25min. Nu dus 1u55min...

Anoniem
27 december 2021

Ik had om 16:39 een bestelling geplaatst dat het om half 7 bezorgd zou moeten worden. Vervolgens was het kwart voor 7 en toen was het het er nog niet. Denk bel even waar het blijft! Werd mij verteld dat ze wat vertraagd waren dat het nog wel 15/20 min kon duren dus zou ik mijn bestelling pas rond 7 kwart over 7 krijgen. Ik was daar niet blij mee want het komt altijd te laat of te vroeg! Je geeft een tijd aan en dan mag je ook hopen dat het er is maar we worden ook niet gebeld dat het wat later werd of iets dergelijks. Ik zei tegen dat meisje aan de telefoon kunnen jullie ook iets tegemoet komen want het gebeurd echt vaak ze zei miss mini loempia of kroepoek ik zei prima ze ging overleggen maar het mocht niet helemaal geen tegemoetkoming helemaal niks sorry maar echt waardeloze service wij komen er echt voorlopig niet Meer ik hoop echt dat ze wat aan de service gaan doen want dit kan echt niet.

Lisa
27 december 2021
MP
26 december 2021
Martijn
26 december 2021

Jullie waren een uur te vroeg we hadden nog geen honger maar het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ella
26 december 2021

Wederom top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louis
26 december 2021

Sam Kwat en hun Tjaptjoy is ☀️☀️☀️☀️☀️aanbevelingswaardig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der vern
26 december 2021
ingrid lamsma
25 december 2021

De bestelling was 20 minuten later dan besteld. Het eten was dan ook niet meer goed op temperatuur. Verder prima van smaak.

Henk Bos
25 december 2021

Zowel het eten als de bezorging 100% in orde.

Xxx
25 december 2021

Heerlijk gegeten, jammer dat jullie niet aan een Chinese kalender doen!. Verder keurig op tijd

Marion
25 december 2021
Carla Sjoerdstra
25 december 2021

Heerlijk gegeten. Eten lekker warm Netjes verpakt.. Leuk dat er een gratis product bij zat! Bedankt.

Bomba
25 december 2021

Helemaal top snel en erg lekker.

Fien Holland
25 december 2021

Complimenten, het was heerlijk!

Douwe de Vries
24 december 2021
Sara
24 december 2021

Heerlijk gegeten en mooi op tijd

Zoer
23 december 2021

Geen woorden voor nodig. Gewoon Top! Wederom.

Ella
23 december 2021

Bezorging was top! De sushi was heerlijk. Echt een aanrader😀

eize
22 december 2021
Mo
21 december 2021

Goed eten

Jo
21 december 2021

Snel bezorgd! En zalige sushi!

K
21 december 2021

Bezorger te kort, zorgde voor twee uur latere bezorging

Johanna Bleeker
20 december 2021

Perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natasha
19 december 2021

Correct, vriendelijk en lekker eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjan Kamminga
19 december 2021

'vers' in de buurt komen wonen en ben blij dat ik jullie heb gevonden! Heerlijk gegeten en super vriendelijke bezorgster die zichzelf nog voorstelde bij de afgifte van de maaltijd. Blijvertje!

Ad en Anne Marie
19 december 2021

Exact op tijd geleverd en het was heerlijk!

Johan
18 december 2021

Online diverse gerechten besteld. Uitstekend. Lekker. Precies op tijd bezorgd. Aanrader!!

M mellema talsma
18 december 2021

Het eten was heerlijk en de bestelling op tyd

Gea
18 december 2021

Helemaal prima

DH
17 december 2021

Heerlijk

G van Asperen
14 december 2021

Ik had nasi besteld maar kreeg bami bij mijn babipangang. Gemeld,maar geen excuus of iets dergelijks.

Angel
13 december 2021

Bezorging was zo snel en eten was top

Huisman
13 december 2021

Kwaliteit prima, hoeveelheid van de 3-4 personen menu's houd niet over, is eerder 2-3. Ruim van te voren besteld (2,5 uur) en alsnog vlak voor bezorgtijd gebeld worden dat de bestelling een half uur later komt. Al met al verbeterpuntjes.

A Ganzevoort
13 december 2021

Het eten duurde 2 uur en alles was koud ben ik niet gewend van Long Sing

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes
13 december 2021

Bestelling geplaatst voor 18:15. 18:35 contact gehad telefonisch, de bestelling ging de deur uit 19:00 was het er nog niet. Weer gebeld, 4 minuten in de wacht gestaan bezorger was echt onderweg. 19:15 pas t eten binnen wat natuurlijk lauw was . De mini loempia's waren zacht. Alle begrip voor drukte en vertraging maar hou contact met je klanten als het later wordt. En laat dat niet ten koste gaan van de kwaliteit dat is zonde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E
13 december 2021

Eten was lekker, pokebowl goed op smaak. Eten was 20’min te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerben
13 december 2021

Erg lekker maar helaas weer wat anders dan besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vietmeijer
12 december 2021

Het eten was heerlijk maar de bezorging liep dik een uur en een kwartier uit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
12 december 2021

Eten is top. Bezorging was vandaag een dik uur later dan gepland, erg jammer!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ida
12 december 2021

Het eten was goed qua smaak helaas was het dit x niet warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.Reinhart
11 december 2021

Aantal sterren is puur omdat het eten een half uur te laat en het eten was daar door niet bepaald warm meer. Erg jammer

Mervin Prasanth van der Molen
8 december 2021

dat de de garnalen beter is om warm houd bakje te doen en iets meer saus erbij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
8 december 2021

Vond het te weinig voor een persoon

Cees Anceaux
8 december 2021

Prima geregeld. Ben blij met jullie in onze wijk

Corina
5 december 2021
Arnouf
5 december 2021

Al jaren zijn we klant. Wel eens andere Sushi geprobeerd, maar komen altijd weer terug. Op populaire tijdstippen duurt het soms 1,5u maar zeker het wachten waard!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Betty Sinnema
5 december 2021

Altijd lekker en op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Baukje Jagersma
5 december 2021

Heerlijke sushi!!

Truus Spijkstra
4 december 2021

Keurig op tijd, eten heerlijk!!

Saakje
4 december 2021

Heeeeerlijke poke bowls!

Sjors Bijlsma
3 december 2021

Superkwaliteit. En als je via de eigen website bestelt, krijg je flink wat extra's.

symon smidt
3 december 2021
Bas van vulpen
1 december 2021

Snel bezorgd en een goede rijsttafel. Helemaal top.

Linda
1 december 2021

Het was echt heerlijk!!!

Petrus
29 november 2021

Wij hadden vandaag om 14u besteld. Onze bestelling zou om 17u bezorgd worden. Om 17u30 nog niets, ook geen telefoontje. Toen gebeld, het eten was onderweg. Helaas gebeurt het de laatste tijd vaker dat de bezorging vertraagd is en je hier geen bericht over krijgt. Jammer, maakt de ervaring net wat minder. Het eten is overigens helemaal prima.

Anoniem
29 november 2021
Lisette Rozenberg
29 november 2021

Sushi was weer fantastisch! Wel was er extra Chinees bij bezorgd.. 😅 Toch maar gebeld om te melden en werd weer opgehaald bij mij.

marion
28 november 2021

Heerlijk,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J Bleeker
28 november 2021

Heerlijk eten , mooi op tijd, en goed heet. Helemaal perfect.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T
28 november 2021

Het eten was lauw ze moeten het eerdr bezorgen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lot
28 november 2021

Heerlijke loempia’s!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Draaisma
28 november 2021
Willem Wijkhuizen
27 november 2021

Was weer super

Peter IJsbrandij
26 november 2021

Mooi op tijd en het was zoals altijd super lekker

Robin
26 november 2021

Eten is hier altijd goed. We komen hier al jaren. Voor het eerst de app gebruikt, maar deze is niet gebruiksvriendelijk helaas. Net als de website is het zoeken. Uur van tevoren de bestelling gedaan en de bezorgd tijd op 18:00 uur gezet. Net op het moment dat ik het restaurant zou bellen over waar de bestelling bleef, kwam de bezorger om 18:32 uur aanrijden. Maar zoals altijd: alles goed ingepakt en het smaakte weer top!

Reinhart transporten
25 november 2021

Bezorger aardig en fatsoenlijk. Alleen duurde de bezorging wel lang

Mariska
24 november 2021

Jammer genoeg kwam het eten een half uur later dan ik had aangegeven qua tijd bezorging. Bestelling ruim 1.5 uur van te voren gedaan. Zelf gebeld 15 minuten na de tijd. Sorry het is verlaat,excuses. Komt het uiteindelijk... is het niet super warm meer. Was mijn 1e keer bestellen bij uw zaak. Ben best wel teleurgesteld. Sorry voor mijn mening.

mschonis
22 november 2021

in de Vietnamese loepia's zit geen groenten, alleen deegvulling, en de kipkerrie was waterig en flauw, beide de prullenbak beland, sorry maar heb ik geen goed woord voor over. Bezorger was erg vriendelijk maar voor het eten bestellen we hier niet meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Durk
22 november 2021

sneller bezorging niet mogelijk, superlekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gort
20 november 2021
Marcel
20 november 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, zeker een aanrader!

L
19 november 2021
jurjen greben
16 november 2021

Poke bowl was echt lekker en meer dan voldoende

Paul Brouwer
16 november 2021

Zoals altijd prima eten bezorging binnen beloofde tijd

H.Bosma
15 november 2021

Ik had een bami rames speciaal besteld en betaald (staat ook op de bon) maar ik kreeg bami goreng speciaal.

Roland
15 november 2021

Op een maandagmiddag voor het tijdstip18.00 besteld, bezorger is er pas om 18 40 . Jammer.

de Groot
15 november 2021

Sushi is prima Bezorging 3 kwartier te laat ondanks 4 uur van te voren bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald vd mole
13 november 2021

2 uren wachte voor de 2e keer achter elkaar vind ik teveel. Het eten was wel prima

Alexis
13 november 2021

Altijd goed en bezorger super aardig. 💜

Hollema
12 november 2021

Top kwaliteit eten, maar helaas een klant kwijt 2x veelste laat bezorgd 2uur bezorgtijd is niet normaal beter de actieradius verkleinen

Anoniem
12 november 2021

3/4 personen menu is de bami / Nasi / rijst bak net iets te weinig voor 3/4 personen. Dit is voor 2,5 personen. Tip: Wij bestellen altijd een kleine bak bij en is het voldoende voor 4 personen.

Krikke
10 november 2021
Frans
9 november 2021

Bestelling geplaatst met bezorgtijd 17.30. Telefoon om 16.45 of t ook om 17.15 mocht komt beter uit met de planning. Prima. Bezorging vindt plaats om 18.00.....Bel dan niet of geef aan dat t later wordt.

marion
9 november 2021

Uitstekende service,heerlijk eten.

Ron Bousema
8 november 2021

Het eten werd 40 minuten te laat bezorgd. We zijn nog gebeld dat er vertraging was maar toen kwam het nog 20 minuten later. Overmacht?

smit
8 november 2021

bij de bestellingvan bami of nasi diner voor 3 a 4 personen zou ik er liever wat grotere porties bami of nasi krijgen maar verder prima hoor zal zeker vaker bij jullie bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maja Cornelisse
8 november 2021
Natasha
8 november 2021
Willemsma
7 november 2021

De laatste maanden een bezorgtijd van meer dan 2 uren is niet oké

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees B
3 november 2021

Zelfs met foutieve routeplanners bezorging ruim op tijd

Tineke Snijder
3 november 2021

Het eten van Long Sing is altijd heerlijk! Helaas laat de bezorging enorm te wensen over. Ik had gisteravond een bestelling geplaatst om 18:25 uur met het verzoek het z.s.m. langs te brengen. Vervolgens werd een bevestiging per e-mail toegestuurd met een verwachte bezorgtijd van 19:30 uur. Aangezien ik dat relatief laat vond, heb ik er direct achter aan gebeld om te horen of het eten niet eerder geleverd zou kunnen worden. De dame in kwestie heeft het intern overlegd en men zou hun uiterste best doen. Uiteindelijk stond de bezorger pas om 19:55 uur voor de deur. Waardeloos!

Jan ten hoeve
3 november 2021

Het eten is zoals gewoonlijk zeer goed .maar als ik in het in leeuwarden laat bezorgen dat is het nu voor de 2e keer een half uur te laat in wergea is het wel sltijd op tijd .wel vriendelijke bezorgers

M Vd galien
1 november 2021

Jammer dat het 1 uur en 15 min te laat weird bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yasmin
1 november 2021

Dit restaurant mag echt gesloten worden. Je moet echt 3 uur wachten voor je je eten krijgt en dan zijn ze ook niet bereikbaar. Echt heel stom. Ik bestel hier nooit weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.Bosma
1 november 2021
Stefan Nagel
1 november 2021
Maja Cornelisse
1 november 2021

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kiki
31 oktober 2021

Het eten is was heerlijk, ook nog goed warm! Helaas moesten we wel 2,5 uur wachten op de bezorger… Erg jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tan
31 oktober 2021

Ik vind jullie eten altijd geweldig, maar deze keer was het minder van kwaliteit dan normaal en niet echt lekker

Alice
29 oktober 2021

Zoals altijd heerlijk eten en mooi op tijd gebracht.

Ton Bouwkamp
28 oktober 2021
Jolanda witter
27 oktober 2021

Dit keer netjes gebeld dat het eten eerder kwam. Vorige keren kwam het eten niet op de aangevraagde tijd. Dus ben nu zeer tevreden. Kwaliteit van het eten is en blijft fantastisch

xxxxx
26 oktober 2021

Sushi was niet vers, de vietnamese loempia's waren slap. Alleen de soep en de gebakken banaan waren lekker.

Dax Koopmans
25 oktober 2021

Eten is prima, maar ik plaats een bestelling om 17:15 en geef aan dat ik graag wil dat het om 19:00 bezorgd wordt. Dan wordt ik 18:45 gebeld met de melding dat het 15 tot 20 minuten later wordt. Dit vond ik al vreemd aangezien ze een uur en 45 minuten hadden om dit voor te bereiden. Komt daarna ook nog eens de bezorger pas om 19:30. Erg slechte bezorging.

P Hollema Jaspers
25 oktober 2021

Sushi is altijd goed. Maar wat we wel erg jammer vonden is dat er maar 1 zakje soja en 1 zakje wasbi in zat voor 40 stuks sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maja Cornelisse
24 oktober 2021

Menu B was heerlijk👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

TMK
24 oktober 2021

18:30u via de App besteld. Levering zou volgens mail 19:35u worden. Werd uiteindelijk 19:55u geleverd. Een sushi box ontbrak. Deze wordt als het goed is nog nageleverd.

Marion
23 oktober 2021

Keurige bezorging, vriendelijk!!

danielle kingma
21 oktober 2021

besteld om tijd (ruim 1 van tevoren). Eten kwam pas halfuur na aangevraagde tijd. Eten was wel goed en warm

gerrit boersma
20 oktober 2021
Truus Spijkstra
20 oktober 2021

Prachtig op tijd!!!

Anne
20 oktober 2021
Gemma
19 oktober 2021

Heerlijk gegeten!

H.Bosma
19 oktober 2021
YW
18 oktober 2021

Lekker gegeten.

Marion
18 oktober 2021

Kwaliteit.

Woudstra
18 oktober 2021

Prima verzorgd en heerlijk eten. Het ene was nog lekkerder dan het andere. Conclusie een dikke 10

Deborah van der Meer
18 oktober 2021

Ma La Yuk was overheerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

......
17 oktober 2021

Altijd goed en super snelle bezorging

Willem Wijkhuizen
13 oktober 2021
Jeroen
12 oktober 2021
freerk mud
11 oktober 2021

eten is lekker,en optijd bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Terpstra
11 oktober 2021
Aukje en Janneke van Zorgpensiom
10 oktober 2021

Super snelle en goeie service en lekker eten! Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A van der Wal
10 oktober 2021

Keurig afgehandeld

Janneke
9 oktober 2021

De beste pokebowl spicy chicken ooit!

Theo
7 oktober 2021

Prima restaurant dit. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Assortiment is zeer uitgebreid. Bezorging komt ook op de afgesproken tijden. Ik heb hier nu 5 keer besteld, en altijd tevreden.

Ronner
6 oktober 2021

Koud en de loempia's ook

Freek-Jan Daane
5 oktober 2021

Op tijd geleverd en het smaakte heerlijk

Martha
5 oktober 2021

Wat heb ik heerlijk gegeten. Elk gerecht is met zorg en smaak bereid. Long Sing is een heerlijke aanrader!

Roelant
4 oktober 2021

Het eten is prima. Het werd wel een half uur vroeger bezorgd dan besteld. Dat was vorige keer ook zo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
3 oktober 2021

We bestellen vaak bij longsing omdat de sushi erg lekker is. Helaas is de bezorging bijna altijd veel te laat. Vandaag ook weer 3 kwartier later.. bij een telefoontje geen excuses en bij bezorging ook niet. Dat vinden we toch wel erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Veenstra
3 oktober 2021

Al vaker hier besteld en laten bezorgen naar camperplaats Leeuwarder jachthaven of camperplaats Lekkum. Blijkt dat jachthaven moeilijker te vinden is dan Lekkum. Eten zoals gewoonlijk zeer goed en warm als het aankomt.

R.t.
2 oktober 2021

Pas wat laat besteld maar perfect op tijd geleverd. Zowel kwaliteit als kwantiteit prima. Evenals de temperatuur van alle producten. Top.

Sijbesma
2 oktober 2021

Eten was bijna een half uur te laat. wanneer je sushi besteld eet je dit over het algemeen met chopsticks nu moesten we dit met mes en vork eten. handig bij aardappelen niet bij sushi

Esther
2 oktober 2021

Snel bezorgd en goed en lekker!

marion
2 oktober 2021
X
1 oktober 2021
Exter
1 oktober 2021

Bestelling was laat en koud, alleen het soep was warm

Dekker
30 september 2021
H.Bosma
28 september 2021
Roel Adema
27 september 2021

Heerlijk eten, meer dan genoeg en snel bezorgd. Dikke prima!

Nicole
27 september 2021

Heerlijk maar mocht wel iets warmer zijn.

Maja Cornelisse
27 september 2021

Sushi was weer heerlijk! Deze keer alleen de wasami en sojasaus niet geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RH
26 september 2021

Heerlijk gegeten. Misschien foto's bij de gerechten in de app? Scheelt een teleurstelling bij de kinderen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marit
26 september 2021

Lekker eten, vlotte bezorging!

j.witter
26 september 2021

Het eten is altijd heerlijk alleen blijf het verveld vinden dat als ik bijvoorbeeld het eten om.18.00 wil laten bezorgen het altijd te laat komt. Gister wederom ruim een half uur later

Jeroen
25 september 2021

Keurig op tijd en het eten was heerlijk!

Anoniem
25 september 2021

Kwaliteit van de sushi was niet zo als we gewend zijn. Was net of had het al een tijdje gestaan. Smaakte niet vers en had soms wat een aparte nare (na)smaak. Bezorging was goed. Mooi optijd en snel geleverd.

J Bleeker
24 september 2021

Ik heb 1 opmerking. Het eten was heerlijk en precies op tijd . We hebben er heerlijk van genoten .

Solveiga
23 september 2021

Heerlijk eten en super snel bezorgd

Marion
23 september 2021

Keurig op tijd en zoals altijd.heel erg lekker,!!

Natascha
22 september 2021

Sushi besteld ; Deze was eerder bezorgd dan aangegeven, geen probleem! Vriendelijke bezorger. De sushi was heerlijk! Voldoende soja saus en wasabi er bij. Dankjewel Long Sing 🙂

Maja Cornelisse
19 september 2021

Heerlijke menu's👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rodenburg
19 september 2021
Brink
19 september 2021

Uren vantevoren besteld. Krijg je 2 min voor tijd te horen dat het eten een half uur later komt. De rest vh gezin had iets anders besteld. Dat was wel op tijd. Dus apart gegeten. Dit was de laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wytze Visser
19 september 2021

Om 17.30 via internet besteld en betaald voor bezorging om 18.30. Om 19.00 nog niks. Gebeld. ‘Bezorger is onderweg’. Om 19.30 uur nog niks. Gebeld. ‘’Bezorger is onderweg’. Om 19.40 bezorgd. Met excuus. Maar eten niet warm meer. Veel te lang in verpakking. Kortom: waardeloos. We hebben in de afgelopen jaren vaak bij Long Sing besteld en gehaald. De laatste 2 keren was het zwaar onvoldoende. Wij gaan naar een andere Chinees en melden dit in onze vrienden- en kennissenkring.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd zee
19 september 2021
Marcel
19 september 2021

Geen op of aanmerkingen

Sandra
18 september 2021

Kroepoek was echt oud. Was totaal niet krokant. Was echt slap. Verder was het goed en warm. Verwachting qua tijd was zelfs half uur eerder dan verwacht. Dat was top. Alles goed behalve Kroepoek echt oud.

Jan
17 september 2021

Lekker eten , en mooi op tijd geleverd.

Jordy
17 september 2021

Had om 15:00 besteld, zodat ik het om 17:00 bezorgd zou krijgen. Alsnog 30 min te laat, en het enige wat of warm was, was de soep.

Van den Bulk
14 september 2021

Helaas was de Chinese bami niet met kip, maar met varkensvlees.. En was de bestelling 15 minuutjes later, dan gevraagd. Maar verder was het weer heer-lijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Freek-Jan Daane
13 september 2021

Heerlijk eten en goede bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
13 september 2021

Bestelling niet geleverd. Twee keer gebeld en men zei dat de bestelling onderweg was. Dat was niet zo!! Uiteindelijk geannuleerd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MJ
13 september 2021
Lisa
12 september 2021

Eten was prima, alleen de verwachtte bezorgtijd klopte totaal niet. De bezorging duurde 45 minuten langer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saakje
12 september 2021

Wij hadden poke bowls dit keer, pikante kip reepjes. heerlijk vers, en zeer goed gevuld.En weer keurig op tijd!

Marion
10 september 2021
s. kooistra
10 september 2021

Het eten is smakelijk en goed. Maar jammer dat het gebrachte eten vaak niet zo warm is. Vooral de nasi was bijna koud. De babi pangang was daartegen redelijk warm, de gratis loempia'tjes waren niet goed doorbakken en bijna koud.

G Dijkstra
8 september 2021
Bea
8 september 2021

Super snel bezorgd.

Marijke
7 september 2021

Beetje te vet. Verder was de kwaliteit goed en de bezorger vriendelijk en redelijk snel

Hoekstra
7 september 2021

Het ene besteld, het verkeerde ontvangen, beetje jammer!

Henk
7 september 2021

Het was lekker en alles okee op tijd bezorgt en ruim genoeg ben zeer tevreden

Cees B
6 september 2021

Zeer snelle levering

Durk Boonstra
6 september 2021

Prima eten, heerlijke sushi en smakelijke pokebowls. En ze werden iets voor de afgesproken tijd bezorgd maar dat was geen probleem 😉. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kirsten
5 september 2021

Kwaliteit is goed maar de bezorging liet vandaag toch echt te wensen over.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AMEDI
4 september 2021
CAREL HOENDERVOOGT
4 september 2021

smaakte heerlijk bezorging op tijd eten warm

Miranda
3 september 2021

De zalm was niet lekker, hard en dikke stukken. De bezorging was top, precies op afgesproken tijdstip

De Vries
2 september 2021

Heerlijk!!!

Carin
2 september 2021

Veel te laat meer dan 25min. Gebeld kreeg excuus druk..terwijl ik 18 uur als bezorgtijd had aangegeven!!

Hans van Kouwen
2 september 2021

Het eten werd binnen drie kwartier bezorgd. Was warm en uitstekend van kwaliteit. Toch begin ik moeite te krijgen met de prijzen van de producten alsmede de hoge bezorgkosten. De bezorgkosten zijn inmiddels € 3,- en de prijzen van de producten zijn de afgelopen jaren flink gestegen. Het maakt dat ik nu bij andere Chinese Restaurants ga kijken naar de prijzen en elders ga bestellen.

Cees B
1 september 2021
Petra Knol
30 augustus 2021
Maja Cornelisse
29 augustus 2021

👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

TJ
27 augustus 2021

Uitstekend

Anja
27 augustus 2021

Sushi perfect! Super bezorg service, en je krijgt er ook nog iets lekker bij. Patatjes helaas slap, maar verder top!

Jansen
26 augustus 2021

Heerlijk gegeten. Was lekker

Freek-Jan Daane
26 augustus 2021

Zeer goed

Manon
25 augustus 2021

Top! Heerlijke pokebowl

Anoniem
24 augustus 2021

Was weer heerlijk en mooi op tijd bezorgd!

Freek-Jan Daane
24 augustus 2021

Bezorging op tijd en sushi heerlijk!

Melanie
23 augustus 2021

Was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bakker
23 augustus 2021
Hans Jan
22 augustus 2021

Smakelijk en verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sloterdijk
20 augustus 2021
Jellie
20 augustus 2021

Zoals altijd erg lekker! snelle service

Marlodgro
19 augustus 2021

Mooi op tijd bezorgd. Het was heerlijk!

Marion
19 augustus 2021

Heerlijk en correct bezorgd.

Willem Wijkhuizen
19 augustus 2021

Als extra een keer Wantan soep besteld, Neem ik altijd als ik soep neem maar dit was de lekkerste en gevuldste 👌

freerk mud
19 augustus 2021

bezorgster was vriendelijk en mooi op de afgesproken tijd,we hebben genoten van het eten

Yvonne
18 augustus 2021

Weer heerlijk gegeten, en half uur eerder bezorgd dan verwacht. Top

Frans van de Velde
17 augustus 2021
Ad en Anne Marie
16 augustus 2021

Op tijd bezorgd en heerlijk eten!

L van de Pol
16 augustus 2021
Maja Cornelisse
15 augustus 2021

Heerlijk menu (B).👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saakje
15 augustus 2021

Alweer heerlijk! Sushi deze keer. Zeer vrolijke en enthousiaste bezorger!

Cees B
14 augustus 2021

Om 15:50 besteld om 18:00 te bezorgen, alles kwam ruim een half uur later binnen……….,

Kot
14 augustus 2021

Super lekker en snel geleverd

Bi i
12 augustus 2021

Bij elke bestelling te laar..

Mathilde
11 augustus 2021

Jammer dat er bezorgkosten worden gerekend. Ik had die €2,50 liever als fooi aan de bezorger gegeven.

Marion
11 augustus 2021

Perfecte super vriendelijke bezorgster ,eten overheerlijk!

Meine Lam
11 augustus 2021

Was weer als altijd lekker smaakvol

Freek-Jan Daane
11 augustus 2021

Het gerecht was heerlijk. De bezorger was klantonvriendelijk.

Krikke
10 augustus 2021
Max
10 augustus 2021

Ik ben blij dat jullie nu wel op de opmerkingen letten. Een hele lange tijd ging het wat achteruit. Maar nu wordt er veel opgelet ete is ook goed. Hou dit aan!! Helemaal top. Probeer ook wat sambal er standaard bij te doen.. mense waarderen dit! Tot de volgende keer 👍

Gooitsen
10 augustus 2021
Saakje
9 augustus 2021

Altijd heerlijk! En netjes op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van den Berg
8 augustus 2021
Diana Nijland
8 augustus 2021

Heerlijk eten en snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.Brands
8 augustus 2021

Kip kerrie besteld en en het was de moeite waard om naar de Kip te zoeken,in iedergeval toch nog wat gevonden,komt vaker voor en regelmatig melding van gemaakt...Jammer!!

Gea
8 augustus 2021

Heerlijk gegeten, alles was top!

  • <